چهار کارگاه خیاطی با ظرفیت تولید روزانه هشت هزار عدد ماسک در شهرستان های ایلام و دره شهر عصر امروز پنجشنبه 29 اسفندماه در آیینی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 20 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در این آیین اظهار داشت : این کارگاه های تولیدی که با ظرفیت بسیج سازندگی ایجاد شده است روزانه بخشی از نیاز استان به ماسک را تامین می کند.

وی اظهار داشت: پیش از این مقرر بود این کارگاه های تولیدی خیاطی در سال ۹۹ و برای تولید البسه یگان های سپاه و بسیج مورد بهره برداری قرار بگیرد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم استان به ماسک، این کارگاه های خیاطی با خط تولید ماسک فعالیت خود را در واپسین روز از سال جاری آغاز کرد.

وی افزود: هریک از این کارگاه ها هشت چرخ خیاطی و ۱۰ نفر نیرو دارد که در کنار این چرخ های خیاطی سایر تجهیزات و ملزومات یک کارگاه خیاطی نیز تعبیه شده است.

شاکرمی تاکید کرد: این ماسک ها برابر مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا قبل از توزیع در بازار مصرف از لحاظ شرایط بهداشتی و نزدیکی به استاندارهای مورد نظر وزارت بهداشت به تایید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی می رسد.

وی یادآور شد: این ماسک ها پس از تولید توسط اعضای بسیج سازندگی و تایید از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بازار مصرف با قیمت مناسب در اختیار اتاق اصناف قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: با پایان یافتن موضوع کرونا خط تولید این کارگاه ها نیز تغییر می کند و این تولیدی ها اقدام به دوخت البسه مورد نیاز گردان های برادران و خواهران استان می کند و در کنار تامین لباس این گردان ها به دوخت چادر می پردازند و در صورت موافقت آموزش و پرورش لباس های فرم دانش آموزان نیز در این کارگاه های خیاطی تولید خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار