استاندار خبر داد:
استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل ویروس کرونا گفت: تصمیمات، فعالیت‌ها و سختگیری‌های جدید در دو روز آینده به همه دستگاه‌های خوزستان ابلاغ می شود.
کد خبر: ۸۳۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 21 March 2020

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرکز قرنطینه بیمارستان رازی اهواز اظهار کرد: خوشبختانه همکاران ما در بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز کار خود در بیمارستان رازی را به نحو احسن و مطلوب انجام می‌دهند. با وجود اینکه امروز روز اول عید است، این دوستان با خطرپذیری زحمات زیادی می‌کشند و مراقبت از بیماران را انجام می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر در مجموع ۱۰۴ بیمار مشکوک یا مبتلا به کروناویروس در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند که ۵۲ بیمار از این تعداد به طور قطعی به کرونا مبتلا و ۵۲ بیمار دیگر مشکوک به کروناویروس هستند که هنوز جواب آزمایش آنها آماده نشده است.

استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۲۳۴ بیمار از بیش از ۳۸۰ بیمار بستری شده در خوزستان ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۱ نفر جان باختند.

شریعتی بیان کرد: در مجموع حدود ۱۰۳ بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند. همچنین تعدادی نمونه باید تکرار شوند که سعی می‌کنیم نهایت دقت، مراقبت و حساسیت را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تصمیمات، فعالیت‌ها و سختگیری‌های جدید در دو روز آینده به همه دستگاه‌های خوزستان ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: احتمالا در یکی دو شب آینده، مجددا بر اساس آمار جدید با مردم صحبت خواهم کرد و تصمیمات جدید به ویژه تصمیمات سخت‌تری که باید گرفته شود را اتخاذ می‌کنم تا بیماری را بیشتر کنترل کنیم.

شریعتی گفت: در آمارها به ازای هر یک میلیون نفر، تعداد افراد آلوده اعلام می‌شود که خوزستان در این زمینه، جزو ۱۵ استان نخست نبوده است اگر چه به رتبه ۱۵ نزدیک شدیم اما با اقدامات انجام شده، مجددا رتبه ما تغییر کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار