سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 21 March 2020

دکتر علی احسان پور  با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و خودداری از هرگونه مسافرت و دید و بازدید بیان کرد: از مردم خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان تشخیص قطعی داده شد که ۱۰ مورد از آنها مربوط به اهواز، ۶ مورد خرمشهر و شهرستان های اندیمشک و آبادان هر کدام سه مورد بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: شهرستان های دزفول، شوش و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، بهبهان و رامشیر هر کدام یک مورد جدید داشتند و در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۴۲۲ مورد رسید.

وی بیان کرد: یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۷ نفر رسید.
احسان پور افزود: این بیماری افراد بالای ۵۰ سال با مشکلات قلبی و دیابت را هدف قرار می دهد و بیماری در افراد جوانتر  عمدتا خفیف تر و یا بی علامت است و از این رو حفظ موازین بهداشتی در زمان ملاقات با اعضای مسن تر خانواده از سوی جوانترها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیمارستان رازی در اهواز به عنوان بیمارستان معین مبتلایان کرونا تعیین شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار