فرماندار اهواز گفت: برابر مصوبه شورای تامین و ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان ، تمامی صنوف به استثنای داروخانه ها، نانوایی ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، قصابی ها تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۸۳۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 23 March 2020

جمال عالمی نیسی در این خصوص اظهارداشت: اگر فعالیت صنوف غیر از اصناف ذکر شده مشاهده شود بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان و ماده ۶۸۸ قانون تهدید بهداشتی عمومی با آنها به عنوان متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکیدکرد: این درحالی است که اگر فعالیت صنوف غیرضروری مشاهده شود، محل کسب و کار پلمپ و فرد خاطی توسط نیروی انتظامی و مقام قضایی اعمال قانون می شود.

اطراق و اسکان در پارک های اهواز ممنوع است

رییس شورای تامین شهرستان اهواز همچنین با بیان اینکه تمام پارک های سطح شهر اهواز اعم از پارک ساحلی و پارک شهروند اطراق و اسکان در آن ممنوع است، گفت: در صورتی که این ممنوعیت توسط شهروندان نقض شود، پلیس راهوار ماموریت دارد که ضمن برخورد قانونی، پلاک خودروها را جهت اعمال قانون از خودرو جدا کند.

عالمی نیسی افزود: تمام این تمهیدات برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی شده و در راستای حفظ سلامت مردم هیچ گونه اهمال و بی قانونی را تحمل نخواهیم کرد و با جدیت کامل برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود تا به شعار در خانه می مانیم توجه کنند و شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند تا همگی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار