معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ادامه تعطیلی باشگاه های استان برای مبارزه با کرونا، گفت: ۲۱ باشگاه جدید که به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر تعطیلی باشگاه برای مبارزه با ویروس کرونا در جهت حفظ و سلامت مردم و ورزشکاران توجه نداشتند، شناسایی و به نیروی انتظامی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۳۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 26 March 2020

ابراهیم نصیری با تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای ریشه کن شدن هر چه سریع تر ویروس کرونا، اظهارکرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه های ورزشی تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند و تعطیل هستند و باید ببینیم در ادامه نیز تصمیم ستاد ملی و استانی چه خواهد بود. پس فعلا همچنان تاکید ما تعطیلی باشگاه های استان تا ۱۵ فروردین ماه است.

وی با اشاره به شناسایی ۲۱ باشگاه در اهواز به عنوان موردهای جدید تخلف و نقض دستورالمعل های ابلاغ شده اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر تعطیلی باشگاه ها، گفت: پیش از این نیز با چند باشگاه دیگر برخورد شده بود اما این ۲۱ باشگاه جدیدا شناسایی شده اند و نامه تعطیلی آن ها را ۲۷ اسفندماه به نیروی انتظامی شهرستان اهواز و مراجع قضایی ارسال کردیم تا برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد تا حق آن باشگاه هایی که به دستورالعمل ابلاغ شده تمیکن کردند، تضییع نشود. مطمئن باشید که با باشگاه های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به این سوال که برخورد با باشگاه های متخلف به چه صورتی است؟ عنوان کرد: این تخلف یک نمره منفی در پرونده این باشگاه ها است و حتما موارد تنبیهی قانونی را اعمال خواهیم کرد. پس از غلبه بر این بحران و بازگشت شرایط به روال عادی، تخلف این باشگاه ها از چشم ما دور نخواهد ماند و این موارد در فرآیند قانونی ادامه فعالیت شان تاثیر خواهد داشت و با آن ها با جدیت برخورد می کنیم. همچنین از باشگاه هایی که به ابلاغیه ها توجه داشتند و به سلامت مردم نیز توجه کردند، قدردانی می کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار