معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از غربالگری و تب‌سنجی بیش از ۸۴۶ هزار نفر در ورودی و خروجی شهر‌های استان برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عادل شفیعی اظهار کرد: کار تب سنجی و غربالگری افراد برای مقابله با ویروس کرونا را از 13 اسفندماه در استان آغاز کردیم که تاکنون نیز ادامه دارد و تا امروز( 9 فروردین) 846 هزار و 44 نفر تب سنجی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 286 نفر مشکوک به کرونا بودند که به مراکز درمانی ارجاع شدند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، کار تب‌سنجی افراد در 35 پایگاه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان انجام می‌شود و همچنان ادامه دارد.

شفیعی از پای کار بودن 2621 نفر روز نیرو برای اجرای این طرح خبر داد و یادآور شد: 55 دستگاه تب سنج نیز برای اجرای این طرح در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه در پایگاه‌های هلال احمر علاوه بر تب‌سنجی و غربالگری خدمات دیگری نیز ارایه شده، آموزش به افراد، توزیع ماسک، توزیع بروشور و ... را از جمله این اقدامات برشمرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از احداث نقاهتگاه هلال احمر در شهرستان هرسین برای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و تاکید کرد: برای این نقاهگاه یک سالن ورزشی را تجهیز کردیم و اگر نیاز باشد در سایر نقاط استان نیز این کار را انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار