فرماندار اهواز از برخورد جدی با برخی اصناف و واحدهای تجاری که در جهت تعطیلی اقدام نمی‌کنند خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 29 March 2020

جمال عالمی نیسی در حاشیه عملیات هشدار به واحدهای صنفی متخلف اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  این اقدام در راستای سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا در حال انجام است که البته پیش از این نیز دستور تعطیلی اصناف غیرضروری در اهواز داده شده بود.

وی افزود: هشت قرارگاه در نقاط مختلف اهواز ایجاد شده تا با فعالیت صنف‌های غیرضروری برخورد شود زیرا تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایجاد محدودیت‌های اینچنینی است.

فرماندار اهواز گفت: از امروز شدت عمل برخورد با فعالیت اصناف غیرضروری به ویژه درحاشیه شهر اهواز بیشتر شده؛گزارشاتی مبنی بر عدم تمکین برخی از این اصناف به دست‌مان رسیده که به آنها هشدار می‌دهیم در صورت همکاری نکردن، ضمن برخورد قانونی، واحد تجاری آن‌ها به مدت یک ماه پلمب خواهدشد.

وی ضمن قدردانی از همکاری افراد و اصنافی که محل کسب خود را در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تعطیل کردند، عنوان کرد: در صورت تکرار تخلف از سوی اصناف، مطابق قانون مجازات اسلامی، امکان اعمال جریمه نقدی و حتی حبس این افراد وجود دارد.

عالمی نیسی بیان کرد: مغازه‌داران مستقر در مرکز شهر، کوی ملت، کیانپارس و زیتون همکاری خوبی در تعطیلی محل کسب خود داشتند اما مغازه‌داران نقاطی مانند کمپلوی جنوبی، عین۲، کوی علوی و برخی دیگر نقاط حاشیه شهر اهواز باید نسبت به تعطیلی مغازه‌ها جدی‌تر اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار