مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به بارندگی‌های خوب روزهای اخیر در این استان، یادآور شد که خوشبختانه این بارندگی‌ها بدون خسارت بوده است.
کد خبر: ۸۳۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 29 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:رحیم آزادی با بیان اینکه در سامانه بارشی فعلی که تمام نقاط استان را تحت پوشش بارش باران قرار داده خوشبختانه خسارتی وجود نداشته، گفت: شهرهای داراب و اردکان به ترتیب با ٦٦ و ٥٥ میلی متر، بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: در پی سامانه اخیر بارشی که از روز چهارشنبه ۶ فروردین وارد استان فارس شده شاهد بارش‌های نسبتا خوبی در همه شهرستان‌های استان هستیم.

او افرود: این سامانه پس از پوشش همه نقاط استان در روز یکشنبه ١٠ فروردین، نهایتا با بارشهای پراکنده در روز دوشنبه ١١ فروردین از سمت شرق فارس خارج می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه خوشبختانه آبگرفتگی معابر یا سیلاب در هیچ یک از نقاط استان تاکنون گزارش نشده است، عنوان کرد: همه نیروهای امدادی، راهداری و خدمات رسان تمام شهرستان‌های استان در آماده باش کامل هستند.

آزادی اعلام کرد: اگرچه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد در محورهای مواصلاتی کاهش یافته اما در صورت انجام آن، تردد عادی و روان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار