کد خبر: ۸۳۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 29 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، روز جانباز را تبریک گفت.
متن پیام تبریک:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس (ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است. بزرگ‌مردی که در صلابت و جانبازی سرلوحه آنانی است که در عرصه نبرد حق علیه باطل اسوه ایثار و رشادت هستند.

جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اسطوره ایمان و ایستادگی هستند با داشتن الگوهایی همچون حضرت عباس (ع)، دعوت ولی‌خویش را لبیک گفتند و مقتدرانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت نمودند و با برخورداری از اعتقادی راستین در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی جان نثاری و مجاهدت کردند و از این‌رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است. امروز به یمن مجاهدت چنین انسان‌های پاک سیرت و راست قامتی است که پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی به اهتزاز درآمده است. آنان که برگ برگ تاریخ این کشور نمونه‌هایی از رشادت‌های بی‌بدیل آنان را نشان می‌دهد.

میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان معزز و خانواده‌های گرانقدر شأن و همچنین ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است را از پروردگار متعال مسالت دارم.
سید محمد محقق
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار