استاندار كرمان با صدور پیامی فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۳۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 30 March 2020

پیام استاندار کرمان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامیبه گزارش «تابناک کرمان»؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

12 فروردین ماه، جشن مردم سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی در پرتو اراده عمومی مردمی آزادی خواه و استقلال طلب است که انقلابی دینی را در جهانی بی روح به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به ثمر رساندند و با رأی قاطع 98/2 درصدی الگویی جهانی از نه گفتن به دنیای استعمار و استکبار را به دنیا عرضه کردند.

12 فروردین ماه یادآور فریاد ملتی متمدن و سربلند از درون تاریخ است که ندای صلح، عدالت طلبی و خودباوری آنها در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی ملت های آزادی خواه قرار داد.

اینک انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن گام نخست چهل ساله خود در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا، با بلوغی مالامال از تجربه و دانش، همراه با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، گام دوم خود را آغاز کرده است و به فضل خداوند به انقلاب جهانی امام عصر(عج) پیوند خواهد خورد.

اینجانب در این فرصت مغتنم با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، بر این باورم که این مردم به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خود با تمام وجود ایستاده‌اند و همواره آماده اند که در راه اعتلای ایران اسلامی جان فشانی کنند.

محمد جواد فدائی
استاندار کرمان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار