در حاشیه سخنان نماینده راه یافته به مجلس یازدهم؛
لازم است به همه مسئولان و نمایندگان فعلی و آتی و سیاسیون متذکر شویم و تاکید کنیم که جان و سلامت مردم ابزار بازی های سیاسی و شعارهای پرطمطراق و احیانا عوامفریبانه نیست
کد خبر: ۸۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 30 March 2020

سید محمد مولوی منتخب راه یافته به مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه آبادان با اظهار نظری مداخله جویانه در امور اجرایی و ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرستان آبادان از آنچه وی اقدام غیرکارشناسی خوانده از انسداد جاده ارتباطی خرمشهر و آبادان انتقاد کرده و در اظهار نظر عجیب تر گفته حتی جنگ تحمیلی هم نتوانست چنین موانعی میان مردم آبادان و خرمشهر ایجاد کند!

سخنی که ناخودآگاه ما را به بیاد سخنان یکی از مریدان فرقه شیرازیها می اندازد که گفته بود حتی رضاشاه هم نتوانست حرم حضرت رضا علیه السلام را ببندد! آنهم در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در رویکردی کاملا علمی و برای حفظ سلامت مردم چنین تصمیمی اتخاذ کرده بود.

حال، آنچه لازم است که به نماینده ی راه یافته آبادان به مجلس یازدهم متذکر شود؛ اولا جهت دخالت در تصمیم گیری مدیران اجرایی فعلا زود است و باید تا تصویب اعتبار نامه شما و آغاز رسمی فعالیت تان در مجلس آینده صبوری کنید. ثانیا تصمیم منطقه آزاد اروند و احتمالا فرمانداری آبادان جهت حفظ سلامتی مردم این دو شهر که در حال حاضر اولویت اول استان و کشور می باشد بوده است. ثالثا اعمال محدودیت های تردد و سایر تصمیم های سختگیرانه در این خصوص؛ برای قطع زنجیره انتقال این بیماری مرموز و کشنده است و بدیهی است که این تصمیمات موقتی است و پس از خاموشی این بیماری زندگی به روال عادی برمی گردد.

همچنین در پایان لازم است به همه مسئولان و نمایندگان فعلی و آتی و سیاسیون متذکر شویم و تاکید کنیم که جان و سلامت مردم ابزار بازی های سیاسی و شعارهای پرطمطراق و احیانا عوامفریبانه نیست و اگر کسانی خدای ناکرده در صدد بهره برداری نادرست از احساسات مردم عزیز در این شرایط خاص باشند هم بدانند که چنین رویه ای اخلاقی نیست و با تصمیمات مسئولان عالی نظام نیز همخوانی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار