فرمانده انتظامی ایلام ؛
فرمانده انتظامی ایلام گفت: از ورود سه هزار دستگاه خودرو غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی به استان ایلام جلوگیری شده است.
کد خبر: ۸۳۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 31 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان، محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن، تصریح کرد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، سه هزار خودرو در ورودی‌های استان به شهرهای محل سکونت خود عودت و تعداد ۷۷ مورد نیز به علت بی توجهی و تخطی از قوانین و اجرای طرح و سرپیچی از فرمان پلیس، اعمال قانون و جریمه شدند.


وی با بیان این مطلب، که این طرح در تامین مایحتاج مردم خللی ایجاد نخواهد کرد، گفت: خودروهای حامل مواد غذایی، امدادی، آتش نشانی، اورژانس و همچنین خودروهای حامل مواد سوختی و انرژی از این طرح مستثنی هستند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: پلیس خادم مردم است، لذا هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پیشگیری از افزایش بیماری کرونا است.

وی گفت: از عموم مردم انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌ها ضمن رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه با پلیس و یگان‌های امدادی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند همکاری لازم را داشته باشند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار