سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به کنترل وضعیت بیماری "کرونا" در استان گفت: استمرار این وضعیت مستلزم ادامه همکاری مردم است.
کد خبر: ۸۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 02 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود بهرام نژاد  بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد، گفت: اجرای این طرح تا 20 فروردین تمدید شده و مردم همچنان باید به همکاری خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تشدید کنترل ورودی های استان در این طرح، افزود: از زمان شروع طرح تاکنون بیش از 2280 خودروی غیربومی به شهرهای مبدا برگشت داده شدند.

بهرام نژاد تصریح کرد: همچنین از زمان شروع طرح 212 واحد صنفی متخلف که عرضه کننده اقلام غیرضروری دراین شرایط هستند، پلمب شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه کمبودی در بحث تامین مایحتاج اساسی مردم وجود ندارد، گفت: خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم و تمام اقلام مورد نیاز مردم در مراکز عرضه استان موجود است.

بهرام نژاد در ادامه با تقدیر از همکاری بی نظیر مردم کرمانشاه در روز سیزده بدر گفت: عملا در این روز ترافیک محورهای استان به صفر رسیده بود و تردد خودرو نداشتیم و پارک ها و تفرجگاه‌ها نیز کاملا خلوت بود.

وی تاکید کرد: با همکاری مردم بیش از 90 درصد اهداف طرح ویژه روزهای 12 و 13 فروردین محقق شد که درهمین راستا باید از مردم کرمانشاه و قانونمداری و همکاری آنها تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان تقریبا کنترل شده است، گفت: خوشبختانه روند افزایشی در خصوص این بیماری نداشته ایم و همه اینها به خاطر همکاری موثر مردم است.

بهرام نژاد با اشاره به تمدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین گفت: روز یکشنبه هفته آینده (17 فروردین) جلسه ستاد ملی کرونا بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شده و در این جلسه در خصوص تمدید یا اتمام طرح تصمیم گیری می شود و تا زمان اتمام طرح مردم باید همکاری کرده و قوانین مربوط به بحث تردد و تجمع را رعایت کنند.

بهرام نژاد خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند تا عادی شدن شرایط باید در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه افزود: روزهای طولانی خانه نشینی نباید مردم را نسبت به هشدارها بی تفاوت کند و باید بدانند اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنند شیوع بیماری می تواند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار