رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت ترافیکی در شهرهای خوزستان براساس مصوبات شورای تامین استان، تا ۲۰ فروردین جاری زمان پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 04 April 2020

سرهنگ منصور جمشیدی بیان کرد: توقف خودروها در خیابان‌هایی که محدودیت ترافیکی در آنها اعمال شده ممنوع است و خودرو متخلف برابر قانون، جریمه نقدی و پلاک خودرو اخذ می‌شود.

وی ادامه داد: توقف مقابل پارک‌ها، بوستان‌ها و جاده‌های شهرهای خوزستان، و جاده ساحلی اهواز ممنوع است و شهروندان ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: محدودیت وممنوعیت تردد در تمامی ورودی وخروجی شهرها صددرصد اعمال می‌شود و فقط خودروهای که ضرورت تردد دارند مجاز به خروج از شهر هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران از سفرهای درون و برون‌شهری خودداری کنند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

ستاد ملی مدیریت کرونا در ایران برای کاهش شیوع این بیماری طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را در تمام استان‌های کشور از هشتم فروردین به اجرا در آورد.

مدت اجرای این طرح تا ۲۰ فروردین جاری تعیین شده که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قابل تمدید خواهد بود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار