شهردار ایذه خبر داد
اسدی گفت: از زمان ابلاغ استانداری خوزستان‌ در راستای مراقبت و مقابله با ویروس کرونا، شهرداری ایذه به‌عنوان یکی‌ از پیشگامان در بحث ضدعفونی و آهک پاشی معابر سطح شهر آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۸۳۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 04 April 2020

«غلامحسین اسدی» در خصوص آخرین اقدامات انجام شده شهرداری ایذه در راستای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: از زمان ابلاغ استانداری خوزستان‌ در راستای مراقبت و مقابله با ویروس کرونا، شهرداری ایذه به عنوان یکی‌ از پیشگامان در بحث ضدعفونی و آهک پاشی معابر سطح شهر شروع به‌کار کرد.

شهردار ایذه با بیان اینکه تقریبا ۲۶ بار در این ایام مراکز و مکان‌های پرتردد، بانک‌ها، ادارات و بازارها ضدعفونی شدند افزود: جداول و کانال‌ها نیز آهک‌پاشی می‌شوند و شهرداری ایذه از این حیث بالاترین آمار دفعات ضدعفونی در میان سایر شهرستان‌های استان را دارد.

وی عنوان کرد: از استانداری خوزستان و مدیریت بحران تقاضا داریم که ماشین مه‌پاش در اختیار شهرداری ایذه قرار دهند زیرا این شهرستان یکی از ورودی‌ها از سمت استان‌های چهارمحال وبختیاری و اصفهان به خوزستان است.

اسدی ادامه داد: تعدادی کارگاه در این شهرستان به‌صورت خودجوش توسط بسیج، نیروهای جهادی و مردمی برای ساخت ماسک راه‌اندازی شده که توسط شهرداری ایذه مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه از شروع این بیماری ورودی از سمت اهواز به شهرداری ایذه سپرده شده بود تصریح کرد: این ورودی توسط نیروهای شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته کنترل می‌شد.

شهردار ایذه اضافه کرد: مسافران با دستگاه‌های تب‌سنج و فرم خوداظهاری در رابطه با مبدأ و هدف سفر مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند و موارد زیادی نیز که به‌خاطر مسافرت یا تفریح قصد ورود به شهر را داشتند که از ورود آنها ممانعت شد.

وی تاکید کرد: دستورالعمل‌هایی که توسط استانداری خوزستان به ما ابلاغ شد با جدیت انجام و در حال اجرا است که خاموشی پارک‌ها، تعطیلی مکان‌های عمومی، تعطیلی اصناف غیرضروری، طرح حضور ۲۰ درصد کارکنان و توزیع اقلام بهداشتی از جمله این اقدامات بود.

اسدی با بیان اینکه مقداری ماسک خریداری و بین مردم توزیع شد ابراز کرد: همچنین عوارض و کرایه املاک شهرداری به مدت سه ماه مورد بخشودگی قرار گرفتند.

 

اقدامات شهرداری ایذه در مقابله با شیوع ویروس کرونا/ نیازمند ماشین مه‌شکن هستیم

 

اقدامات شهرداری ایذه در مقابله با شیوع ویروس کرونا/ نیازمند ماشین مه‌شکن هستیم

 

منبع:  خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار