محمدرضا بیاناتی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۶ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۷ مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۸۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 04 April 2020
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۶ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد تنها ۷ تماس منجر به عملیات شده است.

به گزارش مهر، بیاناتی اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۳ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۶ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۷ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۲ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۲۹۶ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق ضایعات در شهرک مدنی، حریق یونولیت در کوچه مشکی و حریق درخت در چهار راه میدان بار بوده است.

وی گفت: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل امداد و نجات در حادثه محبوس شدن در منزل در شهرک مدنی، ۲ مورد رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی و نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سعیدیه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان اضافه کرد: همچنین ۵ نفر نجات یافته در عملیات انجام شده توسط آتش نشانان صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار