مدیر کل مدیریت بحران و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان خوزستان؛
کیامرث حاجی زاده اظهار داشت: در این مدت آب ژاول مورد نیاز برای ضدعفونی از طریق پتروشیمی کارون در ماهشهر تهیه و از طریق اداره کل مدیریت بحران سهمیه بندی شد که در اختیار فرمانداران و شهرداران سراسر استان قرار گرفت تا برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۸۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 05 April 2020

مدیر کل مدیریت بحران و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان خوزستان گفت: تاکنون حدود 160 هزار عدد ماسک فیلتر دار و سه لایه بین بیمارستان ها و مراکز درمانی که به طور مستقیم درگیر با بیماری کرونا هستند در سطح پنج دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان و دستگاه های نظامی و انتظامی توزیع شده است.

کیامرث حاجی زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین استان خوزستان و تشکیل ستاد مدیریت کرونا در استان به ریاست استاندار محترم، اداره کل مدیریت بحران نیز با توجه به وظیفه ذاتی خود و همچنین برعهده داشتن مسئولیت کمیته پشتیبانی این ستاد، فعالیت های خود را از ابتدا برای مقابله با ویروس کرونا آغاز کرد.

وی افزود: تعداد 2 هزار لباس حفاظتی برای کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شده که با حمایت و پشتیبانی شرکت صنایع فولاد خوزستان و به ویژه تلاش های مدیر عامل این شرکت بوده است، البته حدود 90 هزار از کل ماسک‌های توزیع شده از سوی شرکت فولاد خوزستان و مابقی نیز توسط اداره کل مدیریت بحران استان تهییه شده‌اند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: طی 2 روز گذشته حدود 50 هزار ماسک نیز بین فرمانداری‌ها برای تحویل به اقشار آسیب‌پذیر داده شد، در کنار آن هم در هفته‌های گذشته به گروه‌های جهادی از جمله گروه جهادی شفا و برخی از گروه‌های مردمی و جهادی در شهرستان ها نیز جهت تکمیل پک بهداشتی ماسک تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در این مدت آب ژاول مورد نیاز برای ضدعفونی از طریق پتروشیمی کارون در ماهشهر تهیه و از طریق اداره کل مدیریت بحران سهمیه بندی شد که در اختیار فرمانداران و شهرداران سراسر استان قرار گرفت تا برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

حاجی زاده بیان کرد: امیدواریم با یاری خداوند و همراهی و همکاری مردم استان کنترل و ریشه‌کنی این بیماری باشیم، ستاد مدیریت بحران استان نیز کماکان همانند گذشته در راستای هماهنگی و پشتیبانی برای برون رفت از این بیماری تلاش خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار