مدیر تیم فوتبال نساجی: برای سلامت بازیکنان بهتر است که لیگ تعطیل شود و تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان انتخاب شود.
کد خبر: ۸۳۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 05 April 2020

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ایزد سیف‌الله‌پور ، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت : تعطیلی مسابقات لیگ بلندمدت شده، اما ما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم، برای ما مهمترین موضوع سلامت بازیکنان و جامعه است.
باشگاه نساجی موافق تعطیلی کامل مسابقات لیگ برتر است، چون سلامت بازیکنان از همه چیز مهمتر است.

ا. ادامه داد : در این شرایط اگر تمرینی برگزار و کسی مبتلا به کرونا شود و اتفاق تلخی برای یک بازیکن رخ دهد هیچکس نمی‌تواند خودش را ببخشد،با این شرایط ما موافق تعطیلی کامل لیگ هستیم.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ بی انتها

سیف الله پور افزود : اگر بخواهم منطقی صحبت کنم، شرایط پرسپولیس از همه تیم‌ها بهتر است. این تیم تمام بازی‌های سنگین خود مقابل استقلال، سپاهان، تراکتور و شهر خودرو را انجام داده و شرایط خوبی در جدول دارد. درست است در هفته‌های پایانی بازی آسانی وجود ندارد اما نظر شخصی من این است که پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود و به همراه 3 تیم دیگر به عنوان نمایندگان ایران در آسیا حضور داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در آخر گفت: بهتر است تیم سقوط کننده به لیگ پایین‌تر نداشته باشیم و فصل آینده با 18 تیم برگزار شود و در فصل بعد به جای دو تیم، چهار تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کنند، در لیگ دسته اول نیز همین اتفاق باید بیفتد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار