سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی نوروز سال جاری ۱۱۳ نفر برای جرائم مرتبط با مواد مخدر در استان دستگیر شدند، گفت: کشف مواد مخدر طی این ایام ۲۴۰ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۸۳۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 05 April 2020

دستگیری باند اشرار مسلح در عملیات پلیس خراسان‌جنوبی - ایسنا

فرمانده انتظامی استان سمنان بعدازظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه از نخستین روز امسال تا پانزدهم فروردین ۱۱۳ نفر در خصوص جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند، ابراز داشت: در همین بازه زمانی به همت و تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر شش باند قاچاق مواد نیز منهدم شده است.

وی بابیان اینکه کشف مواد مخدر در استان طی نوروز ۲۴۰ درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، ابراز داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر کشف مواد مخدر ۶۳ مرحله طرح‌های گوناگون ازجمله کنترل محورهای مواصلاتی، پاک‌سازی نقاط آلوده، ارتقای امنیت اجتماعی و غیره را نیز به انجام رسانده است.

سردار عبدالله حسنی ضمن بیان اینکه طی نوروز امسال یک‌تن و ۵۷۹ کیلو و ۹۳۰ گرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف‌شده است، افزود: برخی از این محموله‌ها در سطح استان و بخشی دیگر طی عملیات مشترک با دیگر نقاط استان کشف شدند که بیشترین آن تریاک، هروئین و حشیش را شامل می‌شود.

حسنی بر استمرار و تشدید فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد تأکید و اضافه کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار