کد خبر: ۸۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 26 August 2015
محمود طاهری‌نیا در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهری شهرستان دیلم با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمران شهری از اولویت‌های مهم شهرستان دیلم است که دراین راستا اعتبارات لازم از محل‌های مختلف تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه رویکرد استاندار بوشهر توسعه خدمات شهری برای رفاه شهروندان است گفت: با توجه به عنایت ویژه استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان دیلم اعتبارات عمران شهری در حوزه‌های افزایش خدمات رفاهی و زیرساخت‌های توسعه شهری افزایش یافته است.

شهردار بندردیلم با اشاره به طرح‌های عمران شهری دیلم که درهفته دولت افتتاح شد نتصریح کرد: دراین هفته از دو فاز بلوار ماهرویان مجموعا به طول یک‎هزار و 600 با اعتباری افزون بر 41 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شهرداری بهره‌برداری شد.

وی بیان کرد: این پروژه بزرگ عمران شهری که حد فاصل بلوار ورودی خوزستان تا خیابان ساحلی دیلم و مشرف به خور و بازار است که در توسعه گردشگری و کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی شهر تاثیر به سزایی دارد.

طاهری‌نیا  بااشاره به اینکه این طرح نقش مهمی در زیر بنایی توسعه شهری دارد تصریح کرد: بلوار 45 متری ماهرویان در حاشیه خور شمالی بندر دیلم شامل دو باند سواره رو، بلوار و فضای سبز وسط، روشنایی فاز نخست بلوار،اجرای کانال دفع آبهای سطحی طولی و عرضی است.

وی افزود: برای اجرا و بازگشایی این بلوار 50 ملک مسکونی در مسیر تملک و تخریب شده است.

وی از افتتاح  پلاژ حاشیه خور دیلم خبرداد و بیان کرد: به منظور توسعه جلوه‌های گردشگری شهر توریستی دیلم، پلاژ زیبای حاشیه خور دیلم به طول 700 متر وعرض 10 متر همراه با نصب تیرهای برق روشنایی و تجهیزات رفاهی افتتاح شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار