کد خبر: ۸۳۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 07 April 2020

صاحبان پمپ بنزینها،سی ان جی ها،مجتمع های خدماتی وکارمندان وکارگران آنهادرانتظارکمکهای حمایتی و ارفاقی متولیان امریعنی وزارت  نفت وشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشورو ازطرفی خواهان نگاه گرم ومهربان هموطنان هستند.متاسفانه گاه وبیگاه شاهدآن بوده وهستیم که درکمال بی انصافی جایگاه داران به دلایل مختلف موردهجمه ها و بی مهری های فراوان قرارگرفته اند.اما این قشر زحمتکش وخدمت رسان همواره وعاشقانه درخط اول خدمت به همنوعان خود بوده و در این راستا ازهیچ کوششی درجهت رضایتمندی مردم دریغ نکرده ونمی کنند وحاضرند برای آسایش وآرامش مردم درزمینه تهیه وتوزیع سوخت مورد نیاز سختی هاوکاستی های زیادی را به جان بخرند.

خصوصا زمانی که آحاد مردم بنا به توصیه پزشکان وکارشناسان حوزه بهداشت و درمان و سلامت کشور در تلاشند برای سلامتی خود ونزدیکان شان فعالیت های کاری و اجتماعی خود را کم نموده و دست به اقدام خود مراقبتی می زنند اماصنف پمپ بنزین ها راست قامت واستواربا ازخود گذشتگی و ایثاردرخط اول درحال خدمت هستند.
صاحبان پمپ بنزینها،سی ان جی ها،مجتمع های خدماتی وپرسنل آنها به صورت شبانه روزی پای کار هستند و برای آسایش و آرامش آحاد مردم و چرخاندن چرخ های توسعه و پیشرفت کشور،تمام قد در حال تلاش و فعالیت هستندتا مبادا مشکلات اجتماعی،روحی و روانی برای هموطنان ایجادشود.خصوصااینکه درشرایط فعلی ضرورت داردکه روحیه نشاط وشادابی درمردم تقویت گردد.

لذابه استحضارعموم مردم نجیب وشریف ایران اسلامی ومتولیان امر می رساندکه این صنوف مانند سایرصنفها از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بیش ازپیش باضرر و زیان فلج کننده ای مواجه شده اند.چرا که با ایجاد بحران جدید و نیمه تعطیل شدن بخشهای حمل ونقل و مولد کشور،مشکلات این صنف ها مضاعف شده است.فروش سوخت کاهش بسیارمحسوسی داشته و به تبع آن درآمد جایگاه داران کاهش شدیدی پیداکرده است.

با بالارفتن تصاعدی قیمت ها،هزینه تعمیر و نگهداری و تهیه اقلام موردنیازدستگاههای موجود بسیار دشوار شده و ازطرفی بحران کرونا هزینه های غیرقابل پیش بینی به این صنوف تحمیل نموده وآن هم این است که قیمت اقلام بهداشتی وموادضدعفونی به طرز سرسام آوری افزایش پیداکرده  به نحوی که تهیه این اقلام موجودیت این بخش ازقشر خدمت رسان را با مشکل جدی مواجهه نموده و دورنمای روشنی پیش روی آنهاقرارندارد.

شایان توجه است درکشورهای توسعه یافته و درحال توسعه شاهد آن هستیم که در زمان بحران همانند بحران اخیرصنوف وبخش هایی که درخط مقدم خدمت رسانی هستند و امکان تعطیلی آنها وجود ندارد به طورویژه مورد ارفاق و حمایت همه جانبه قرارمی گیرند تابتوانند محکم واستوارکار را برای رضایت مندی مردم و پیشبرد امورکشور به پیش ببرند.اماآنجه مسلم است درحال حاضر پمپ بنزینها وضعیت بسیارنابسامانی دارند وبی پناه رهاشده اند.مناسفانه علیرغم انتظاربه حقی که از متولیان ودست اندرکاران می رفت تاکنون هیچگونه حمایت و ارفاقی ازجهت مالی و یا حداقل دراختیار گذاشتن اقلام بهداشتی صورت نپذیرفته است که جا دارد وزارت بهداشت همانگونه  هر چه سریع تر اقلام بهداشتی از قبیل دستکش و ماسک و الکل و ... در اختیار جایگاه داران قرار دهد.

صاحبان جایگاه ها برای حفظ جان خود وکارکنان ومردم و برای ادامه خدمت رسانی مجبورند به هرطریق ممکن هزینه های بسیار بالایی را که گاها خارج ازتوان آنهاست بپردازند.

امااین صنوف عزم خودراجزم نموده که  تا آخرین رمق  وتوان  در وضعیت موجود  درکنارمردم قرارداشته  و به  خدمت  رسانی  ادامه بدهند.

اماآنچه مسلم است ازمردم عزیزمان انتظارمیرود با رافت و مهربانی خاص خودشان این قشرخدوم راموردعنایت قراردهند.

و از متولیان امر بخصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور استدعا داریم که باحمایت همه جانبه این بخش خدمت رسان رادراین امرخطیریاری نمایید.

عضوهیات مدیره ودبیرانجمن جایگاهداران استان خوزستان

برچسب ها: جایگاه های سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار