پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۲۵۸۹ تن افزایش یافت؛ با این یادآوری که حال عمومی ۳۹۸۷ تن از مبتلایان که در مراکز درمانی بستری هستند، نامساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 07 April 2020

تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۲ هزار و ۵۸۹ تن افزایش یافت.


آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به 62 هزار و 589تن و جان باختگان به 3872 تن رسید/ کشف 2089 مورد جدید و بهبود 27039به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تاکنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۰۸۹ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۸۷۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۷۰۳۹ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۹۸۷ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: آمار ۶۲ هزار و ۵۸۹ مبتلای قطعی به کووید-۱۹ در کشورمان از مجموع ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ تست که در مجموع ۹۵ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت به انجام رسیده، به دست آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار