شهردار قم سال ۹۹ را سال نهضت پارکینگ دانست و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در بودجه سال ۹۹ شهرداری قم ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ‌سازی اختصاص داده‌شده است.
کد خبر: ۸۳۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸ 08 April 2020

به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با تشریح برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ اظهار داشت: شرایط کنونی و گسترش ویروس کرونا نمی‌تواند شهرداری را از انجام وظایف ذاتی خود غافل کند.

وی تغییر در اولویت برنامه‌های شهرداری را یکی از تصمیمات مهم شهرداری در سال ۹۹ دانست و افزود: البته در شرایط اپیدمی ویروس کرونا اولویت برنامه‌های شهرداری حفظ سلامت شهروندان بوده و تغییرات کلی در برنامه‌ها صورت گرفته است.

شهردار قم سال ۹۹ را سالی پر چالش برای شهرداری قم عنوان و تصریح کرد: تغییر اولویت‌ها و برنامه‌های شهرداری در جهت کنترل ویروس کرونا تنها بخشی از برنامه‌های ذاتی شهرداری را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است برنامه‌های کلی شهرداری با تأخیر اجرا شود.

وی یکی از اولویت‌های سال ۹۹ را ساماندهی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده در بودجه سال ۹۹ شهرداری قم ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ سازی اختصاص داده‌ شده است.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: میدان روح‌الله، یاران، صحن شرقی، فقیهی و سپهر ۵ پارکینگی است که در برنامه سال ۹۹ ساماندهی شده و تنها پارکینگ شرقی با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ دستگاه در اولویت قرار گرفته است.

وی بودجه موردنیاز برای آزادسازی ادامه پارکینگ شرقی را بیش از ۴۰میلیارد تومان دانست و گفت: سال ۹۹ سال نهضت پارکینگ سازی بوده و امیدواریم بتوانیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به این هدف دست پیدا کنیم.

شهردار قم به پارکینگ شهید کاظمی نیز اشاره و بیان کرد: این پارکینگ را به علت مشکلات حقوقی که بانک ثامن‌الحجج در سراسر کشور دارد، نمی‌توانیم ساماندهی کرده و منتظر هستیم سرمایه‌گذار جدید برای ساخت کل پروژه مشخص شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار