مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، با اشاره به مصرف بالای آب با شیوع ویروس کرونا، گفت: اگر مردم مصرف آب را به همین منوال انجام دهند هیچ بعید نیست که علاوه بر افت فشار، قطعی هم داشته باشیم.
کد خبر: ۸۳۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،علی‌حسین مرادی، در خصوص قرائت کنتور آب توسط ماموران، اظهار داشت: دستورات رئیس‌جمهور در خصوص وصول و پرداخت آب‌بها تا اردیبهشت‌ماه بود، ولی متاسفانه اکثر همشهریان فکر کردن منظور قرائت کنتور است.

وی ادامه داد: همکاران طی 2 روز اقدام به قرائت کنتور کردند، ولی باتوجه به اعتراضات شهروندان مدیرعامل دستور قطع قرائت را دادند و قرائت فعلا تا زمانی که دستور مجدد داده شود، کنسل شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از شهروندان خواست، در صورت برخورد با ماموران قرائت کنتور با 122 حوادث و اتفاقات آب و یا روابط عمومی آب و فاضلاب تماس بگیرند، سریع پیگیری می‌کنیم، البته فکر نمی‌کنیم چنین موضوعی دیگر پیش بیاید.

وی با اشاره به مصرف بالای آب با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: مصرف آب کرمانشاه در اسفندماه، مصرف تیرماه را داشته است.

مرادی در توضیح افت فشار آب در برخی از محله‌های کرمانشاه، افزود: در محله‌های ظفر و نوکان بحث افت فشار از ساعت 8 شب به بعد را داشتیم که علت آن کنترل مخازن آب برای آبگیری روز بعد بود،

وی با بیان اینکه قطعی آب نداشته‌ایم، همشهریان مدیریت مصرف و مصرف بهینه داشته باشند تا بتوانیم توزیع آب را داشته باشیم تا از این بحران به وجود آمده از کرونا که پیش آمده به بحران آب نرسیم.

این مسؤول تصریح کرد: همکاران در حوزه بهره‌برداری یکی‌دو منبع جدید آب را به شبکه توزیع آب وصل کرده‌اند تا قطع آب نداشته باشیم، ولی اگر مردم مصرف آب را به همین منوال انجام دهند هیچ بعید نیست با فصل گرما با توجه به بحران کرونا قطع آب هم پیش آید.

وی در پایان، گفت: فعلا برای قرائت کنتور شماره سامانه پیامکی را در استان کرمانشاه اطلاع‌رسانی نکرده‌ایم زیرساخت‌های و کارهای اولیه آن را انجام داده‌ایم، پس از اتمام بررسی‌ها و کارهای مربوطه از طریق رسانه‌ها شماره پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار