استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح غدیر یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در منطقه جنوب غرب آسیا است، گفت: پایان طرح بستگی به تامین منابع مالی آن دارد با این وجود میزان قابل توجهی از این طرح اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۳۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 11 April 2020

غلام‌رضا شریعتی در جلسه «مدیریت ریسک در طرح آبرسانی غدیر» ، اظهار کرد: برای تابستان امسال مسائلی توسط سازمان آب‌وبرق مطرح و در خصوص برخی موارد تصمیماتی گرفته شد، بنا است به قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار ابلاغ شود که برخی از این موارد را به صورت فوریتی اجرایی کند.

وی افزود: مقرر شد جلسات دیگری نیز  در حوزه استاندار و هم در مدیریت بحران استانداری برای هماهنگی های لازم برگزار شود تا تصمیمات اجرایی و تکمیل شود.

استاندار خوزستان گفت: این تصمیمات برای این است در تامین آب شرب اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت‌آزادگان، حمیدیه، و شهرهایی که از آب غدیر تامین می شود کمترین مشکل را در تابستان داشته باشیم.

شریعتی بیان کرد: بخش کشاورزی نیز برای  ما مهم است که با مدیریت صحیح به دنبال ایجاد یک توازن  تعادل بین این دو بخش هستیم.

وی با بیان اینکه طرح غدیر یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در منطقه جنوب غرب آسیا است، عنوان کرد: پایان طرح بستگی به تامین منابع مالی آن دارد،  با این وجود میزان قابل توجهی از این طرح اجرایی شده است.

شریعتی با تاکید بر اینکه  برای خط دوم طرح آبرسانی غدیر در اهواز نیز  تصمیم گیری شد، گفت:  از ام الدبس به سمت دز کار در حال پیشرفت است و فقط بخش آبگیر و برخی کارهای جانبی آن باقی می ماند.

وی بیان کرد:  در حال حاضر شهرهای اصلی که آب آن‌ها  از محل آب غدیر تامین می‌شود در نظر داریم تامین آب این شهرها را پایدار کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار