فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲۷۴ قبضه سلاح غیرمجاز با بیش از چهار هزار فشنگ در پنج روز گذشته در خوزستان کشف و ۲۲۹ نفر از عاملان تیراندازی‌ها شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۳۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 11 April 2020

پلیس سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزییات این خبر بیان کرد:در راستای مبارزه با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، و نیز ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در خوزستان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات پی در پی، ۲۲۹ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی  ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۶ قبضه سلاح جنگی ۲۲۸ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲۷۴ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه چهار هزار و ۵۶۲ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند گفت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است برای مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار