سرپرست آب و فاضلاب روستایی آبادان با اشاره به پایدارسازی فشار آب در روستاهای تنگه ۱ ، ۲ و ۳ بخش مرکزی آبادان گفت: مشکل افت فشار آب در منازل انتهایی روستای تنگه ۳ نیز برطرف شد.
کد خبر: ۸۳۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 12 April 2020

ایوب بچاری اظهار داشت: در چند هفته گذشته نیروهای بهره‌برداری ، فنی و توسعه آبفار آبادان به منظور رفع مشکل افت فشار آب در روستاهای آبادان به طور مستمر در منطقه مستقر و هم اکنون برنامه اصلاح لوله‌های ورودی به ایستگاه پمپاژ شهید سینه باغی (ابوشانک) را در دستور کار دارند و همزمان اقدام به شستشو و رفع شکستگی های شبکه می‌نمایند.

وی افزود: به دلیل قدمت و پایین بودن سایز خط انتقال آبرسانی موجود به طول ۱۳کیلومتر، وضعیت آبرسانی از پمپاژ ابوشانک تا انتهای تنگه۳ مطلوب نیست و به همین منظور طرح مطالعاتی آبرسانی به روستاهای تنگه ۱,۲,۳ به پایان رسیده و برای اجرای آن به ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بچاری گفت:در بازدید میدانی مدیر عامل آبفا روستایی خوزستان تعویض سه کیلومتر از خط انتقال آبرسانی در دستور کار قرار گرفت و در یک ماه اخیر پروژه فعال شد.

وی افزود:هم‌اکنون یک کیلومتر از این خط لوله‌گذاری شده و ۲ کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد . انتظار می رود قبل از تابستان وارد مدار شود و شاهد آبرسانی مناسبتری به کل روستا باشیم.

سرپرست آبفار آبادان ضمن عذرخواهی و تشکر از صبر وسعه صدر اهالی روستای تنگه ۳ ،از مساعدت شهرداران اروندکنار و چوئبده برای آبرسانی به این روستا با تانکر تشکر کرد .

روستای تنگه ۳ از توابع بخش مرکزی دارای جمعیتی بالغ بریکهزار و ۸۰۰ نفر می باشد.

روستای تنگه یک با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ نفر و روستای تنگه ۲ با ۹۰۰ نفر جمعیت از طریق تاسیسات آبرسانی روستایی ابوشانک آبرسانی می شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار