استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی با بیان اینکه مدیران کل، مدیران عامل و رؤسای سازمان ها نقش تعیین کننده ای دارند، اظهار کرد: به همین دلیل مدیران باید با انجام فعالیت در ادارات، خود باید دغدغه مند تلاش کنند و با مدیریت صحیح، حضور کارکنان را به حداقل و آن هم در صورت ضرور برسانند.
کد خبر: ۸۳۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 11 April 2020

غلامرضا شریعتی افزود: مردم خود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم خروج از منازل فقط در موارد ضرور می‌توانند نقش مهم و تعیین کننده در مهار این اپیدمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران کل، مدیران عامل و رؤسای سازمان ها نقش تعیین کننده ای دارند، اظهار کرد: به همین دلیل مدیران باید با انجام فعالیت در ادارات، خود باید دغدغه مند تلاش کنند و با مدیریت صحیح، حضور کارکنان را به حداقل و آن هم در صورت ضرور برسانند.

استاندار خوزستان ادامه داد: با هرگونه تصمیم و اقدامی که بدون نظر ستاد استانی کرونا انجام شود برخورد جدی خواهم کرد و با هیچکس تعارف ندارم.

شریعتی بیان کرد: مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا به این معنی نیست که همه چیز تمام شده است، بلعکس تازه کار ما آغاز شده است

وی گفت: فرمانداران استان همچنان سختگیرانه به کار خود ادامه دهند. ورودی های استان و شهرها کنترل و تردد درون شهری نیز به حداقل‌ برسد

این مقام مسئول تصریح کرد: سختگیری‌ها همچون گذشته به قوت خود باقی است و با مشاغلی که مجوز فعالیت داشته اما پروتکل ها را لحاظ نکنند به شدت برخورد می‌شود.

شریعتی یادآور شد: با صنوفی که مجوز فعالیت ندارند اما شروع بکار کرده اند در صورت مشاهده برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دستور داده ام مشاغلی که به عنوان مشاغل کم خطر معرفی شده اند فقط در صورت داشتن کارت سلامت اجازه فعالیت دارند و هرگونه فعالیت بدون داشتن کارت سلامت جرم محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار