سرمربی استقلال خوزستان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وقفه ایجاد شده در لیگ یک به دلیل شیوع کروناویروس، گفت: روند خوبی داشتیم و از نظر روحی روانی نیز به شرایط خوبی رسیده بودیم که مسابقات لغو شد ولی نگرانی خاصی برای شروع مجدد کار و وقفه ایجاد شده ندارم زیرا به بازیکنانم اطمینان دارم.
کد خبر: ۸۳۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 18 April 2020

استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد، در لیگ هجدهم باتوجه به مشکلاتی که سر راه این تیم قرار گرفت، نتوانست امتیازات لازم را برای ماندن در لیگ برتر به دست آورد و به لیگ یک سقوط کرد. این تیم در فصل جاری لیگ یک، بسیار پر فراز و نشیب کار کرده است و برای هفته های بسیار در قعر جدول رده بندی قرار داشت تا این که سهراب بختیاری زاده با تصمیم مدیران باشگاه و به امید بهتر شدن روند تیم، جایگزین عبدالمجید باقری نیا شد اما استقلال خوزستان با بختیاری زاده هم نتوانست از قعر جدول جدا شود.

در ادامه مسابقات نیز مسئولان باشگاه استقلال خوزستان، امیر خلیفه اصل را که از ابتدای لیگ یک، به عنوان مربی در تیم مشغول به فعالیت بود، به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند. از هفته بیست و سوم نیز روند موفقیت و بردهای استقلال خوزستان شروع شد و این تیم با کسب سه برد متوالی و البته نیمه تمام اعلام شدن بازی برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست و ششم به دلیل خروج تیم ملوان از زمین بازی، چهار هفته توام با موفقیت را پشت سر گذاشت تا این که کرونا، مانع از برگزاری فعالیت های ورزشی در کشور شد.

امیر خلیفه اصل در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شرایط این تیم باتوجه به تعطیلی لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: پس از شیوع کرونا ویروس، برای دو بار نیز برنامه مسابقات لیگ یک دستخوش تغییرات قرار گرفت تا این که کلا مسابقات لغو شدند و ما هم تمرینات را برای حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای تیم تعطیل کردیم. ما به بازیکنان مان برنامه داده ایم و آن ها نیز به صورت انفرادی تمرین می کنند تا زمانی که برنامه جدید اعلام شد، بازیکنان مان حداقل یک آمادگی نسبی داشته باشند.

وی بیان کرد: امیدوارم با پشت سر گذاشتن کرونا و بهبود شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ یک، مسئولان فرصت لازم را برای انجام تمرینات گروهی به تیم ها بدهند زیرا در غیر این صورت کار ما سخت خواهد شد. اگر به یکباره مسابقات را شروع کنند و بازی ها نیز فشرده باشد، هم باشگاه ها و هم بازیکنان آسیب خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سلامتی مردم و جان انسان ها از فوتبال مهم تر است و اگر قرار باشد فوتبال را برگزار کنند ولی به خاطر ویروس کرونا یک نفر جان خود را از دست دهد، فوتبال فایده ای ندارد. اگر شرایط عادی شود، موافق برگزاری لیگ یک هستم، در غیر این صورت لیگ برگزار نشود، بهتر است. ضمن این که امیدوارم فوتبال با حضور تماشاگران ادامه پیدا کند، نه بدون حضور آن ها، چراکه فوتبال بدون هوادار قشنگ نیست و لذتی ندارد.

وی در مورد وضعیت سلامتی بازیکنانش نیز عنوان کرد: با آن ها در تماس هستم و خدا را شکر در سلامتی کامل به سر می برند و تمرینات انفرادی هم دارند. تمام بازیکنانم بی تاب شروع مجدد مسابقات لیگ هستند تا بتوانیم راهی که از چند ماه پیش با موفقیت شروع کردیم را با موفقیت ادامه دهیم.

خلیفه اصل بیان کرد: باتوجه به این که چند هفته برد متوالی و روند خوبی داشتیم و از نظر روحی روانی نیز به شرایط خوبی رسیده بودیم، مطمئنا این وقفه در عملکردمان تاثیرگذار خواهد بود. البته نگرانی خاصی برای شروع مجدد کار و وقفه ایجاد شده ندارم، چرا که به بازیکنانم اطمینان دارم و می توانند این مسیر خوب را ادامه دهند و اتفاقات خوبی را رقم بزنند. مطمئن هستم بازیکنانم می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. به هر حال شرایط ایجاد شده برای تمام تیم ها است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار