فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۶۱۱ کیلو و ۲۲۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستانهای امیدیه و بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 20 April 2020

سردار حیدر عباس زاده  گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال سه محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان امیدیه یک دستگاه خودرو اتوبوس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

 سردار عباس‌زاده بیان‌داشت: در بازرسی از خودروی اتوبوس توقیفی مقدار ۴۷۱ کیلو و ۵۲۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی تریلر و پژو ۲۰۶ حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آنها مقدار ۱۱۰ کیلو و ۱۵ گرم تریاک و ۲۹ کیلو  و ۵۵۰ گرم حشیش کشف و سه نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این سه عملیات ۶۱۱ کیلو و ۲۲۵ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شده، خاطر نشان‌کرد: چهار قاچاقچی دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار