کامران هزارخانی در گفتگو با تابناک:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: جهادگران ما بعد از توجیه شدن توسط دانشگاه علوم پزشکی، آگاه سازی مردم نسبت به بیماری کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی را در محلات مختلف و به صورت چهره به چهره آغاز کردند.
کد خبر: ۸۴۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 18 April 2020

کامران هزارخانی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: گندزدایی اماکن عمومی، بیمارستان ها، ترمینال ها و خودپردازها توسط گروه های جهادی در حال انجام است. توجیه مردم به صورت چهره به چهره انجام می شود، به این معنی که جهادگران ما با توجیه اولیه که از دانشگاه علوم پزشکی شده اند چهره به چهره خانوارها را در محلات مختلف نسبت به بیماری و طرح فاصله گذاری اجتماعی آگاه می کنند.


وی در ادامه بیان داشت: جمع آوری و بسته بندی بسته های بهداشتی و معیشتی، راه اندازی کارگاه تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است. آخرین فعالیت هم بحث رزمایش کمک مومنانه است که توسط مقام معظم رهبری اعلام و بسیج بلافاصله آن را اجرا کرد. در استان کرمانشاه سازمان بسیج این رزمایش را با ظرفیت گردان های بیت المقدس، پایگاه های بسیج، گروه های جهادی و حوزه های مقاومت آغاز کرده است.


هزار خانی تاکید کرد: این کمک ها با بسته های معیشتی یا واریز پول نقد ارائه می شود و اقدامات مختلف بنا به تدابیر ستاد انجام می گیرد. این ستاد در سطح استان و شهرستان ها با محوریت ائمه جمعه و سپاه به عنوان جانشین قرارگاه، بسیج سازندگی، سازمان تبلیغات، اوقاف و آستان قدس در حال فعالیت است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار