بمانا با اشاره به آغاز فعالیت کلینیک های درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از ورود افراد بدون ماسک به كلينيک ها برای دریافت خدمات درمانی جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 21 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«قهرمان بمانا»  گفت: با توجه به شيوع كرونا ويروس در جهرم و برخورد با تعطيلات نوروز 99، كلينيک های «هنری» و «امام رضا (ع)» جهرم مانند سابق فعاليت نداشته كه از اول ارديبهشت ماه سال جاری بخشی از فعاليت های اين مراكز درمانی مجددا آغاز شده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جهرم با اشاره به اینکه برای كنترل و پيشگيری از كرونا ويروس، از شهروندان خواهشمنديم فقط جهت دريافت درمان های ضروری به كلينيک ها مراجعه كنند، افزود: به دليل بالا رفتن شيوع كرونا ويروس در شهرستان جهرم، رعايت اصول بهداشتی هنگام مراجعه به كلينيک ها الزامی است.

 

وی با اشاره به اینکه از ورود افراد بدون ماسک به كلينيک ها برای دریافت خدمات درمانی جلوگیری می‌شود، بیان کرد: ضد عفونی کردن يا شستشوی کامل دست ها با آب و صابون لازم و ضروری است.

 

بمانا با اشاره به اینکه حفظ فاصله فيزيكی افراد در سالن انتظار كلينيک های جهرم بسيار مهم است، تصریح کرد: اجازه ورود همراه، فقط به بيمارانی داده می شود كه ناتوان و نياز به حمايت دارند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: همچنین اجازه ورود به اتاق معاينه پزشک تنها برای فرد بيمار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار