رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: هر فرد در خیابان ممکن است آلوده به ویروس باشد بنابراین مردم باید تا حد امکان از منزل خارج نشوند و در صورت خروج ضروری، فاصله‌گذاری اجتماعی را حفظ کنند.
کد خبر: ۸۴۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 23 April 2020

دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: همچنان موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان گزارش می‌شود اما امیدواریم در روزهای آینده موارد جدیدی از ابتلا نداشته باشیم.

وی افزود: همچنان بیماری و افراد ناقل ویروس در جامعه حضور دارند که این مساله اهمیت ماندن در منزل را بیشتر نشان می‌دهد. با بازگشایی بازارها و اصناف، مردم احساس نکنند کرونا رفع یا حتی کم‌رنگ‌تر شده است.

سلمان‌زاده تصریح کرد: افراد مستعد درگیری شدید با بیماری یعنی گروه‌های پرخطر از جمله سالمندان، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و نقص ایمنی، باید بیشتر در خانه ماندن را رعایت کنند و دیگر افراد خانواده نیز برای حفظ سلامت اطرافیان و این گروه، بیشتر این توصیه‌ها را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: همچنان تاکید می‌کنم هر فرد در خیابان ممکن است آلوده به ویروس باشد بنابراین مردم باید تا حد امکان از منزل خارج نشوند و در صورت خروج ضروری، فاصله‌گذاری اجتماعی را حفظ کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار