مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی استان خوزستان در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ بخشیده شد.
کد خبر: ۸۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 25 April 2020

افشین حیدری اظهارکرد: با توجه به تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، به دستور وزیر ورزش و جوانان، اجاره‌بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین سال جاری به‌طور کامل بخشیده شد.

وی با بیان این‌که پس از ابلاغیه های صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی خوزستان نیز از اسفندماه تاکنون تعطیل هستند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به صورت مداوم از این اماکن سرکشی و بازدید داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حال حاضر نیز تیم‌های ورزشی و باشگاه‌ها اجازه فعالیت ندارند و همچنان سخت‌گیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی به منظور رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم ادامه دارد.

وی عنوان کرد: خدا را شکر بیشتر باشگاه‌های ورزشی به دستورهای ابلاغ شده تمکین کردند و احترام گذاشتند و علی‌رغم این‌که سبب افت کسب و کار برای آن‌ها شد اما سلامتی جامعه به خصوص قشر ورزشکار برای‌شان حائز اهمیت بود که از مدیریت این اماکن صمیمانه تشکر می‌کنم.

حیدری در ادامه نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی جامعه پزشکی کشور و استان خوزستان، گفت: جامعه ورزش و جوانان استان به ویژه باشگاه‌داران با تعطیلی اماکن ورزشی به قطع زنجیره این ویروس کمک کردند که قابل تقدیر است.

حیدری بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، سامانه خوداظهاری تحت عنوان salamat.gov.ir برای تمامی صنوف راه‌اندازی شده و در همین راستا فعالان حوزه اقتصادی ورزش به ویژه باشگاه داران نیز در این سامانه ثبت نام کرده‌اند که البته مهلت ثبت‌نام مجدد تمدید شد و آن‌هایی که هنوز اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند تا پنجم اردیبهشت‌ماه مهلت دارند. این موضوع به منزله بازگشایی باشگاه‌ها نیست و برای بازگشایی باشگاه‌ها باید منتظر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم.

وی در پایان با بیان این‌که از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم و ادامه بخشودگی اجاره اماکن ورزشی بستگی به وضعیت کنترل ویروس کرونا دارد، گفت: در راستای حمایت از باشگاه‌داران با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم تا بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم تا بخشی از خسارت و ضرری که به آنها وارد شده است، جبران شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار