نخستین رقابت رسمی سال جاری کاراته بانوان پس از رقابت کاراته‌کاهای سه رده سنی در فضای مجازی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸ 25 April 2020

به گزارش تابناک قم، نخستین رقابت استانی کاراته بانوان قم در سال 1399 به همت بخش بانوان این هیأت ورزشی و با استفاده از فضای مجازی با شعارهای «در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم» و «کرونا را شکست می‌دهیم» با حضور ورزشکاران رشته‌های کاتا و کومیته برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

این دوره از مسابقات با حضور کاراته‌کاهای تمام سبک‌های آزاد و کنترلی زیر مجموعه هیأت کاراته قم به انجام رسید و شرکت کنندگان به جای حضور در سالن ورزشی، با ارسال ویدئو خود به هیات کاراته برای کسب رتبه‌های برتر تلاش کردند، رقابتی که با قضاوت داوران مجرّب این رشته برگزار شد و برترین‌ها را معرفی کرد.

در شرایطی که هیأت کاراته استان قم برای برترین‌ها حکم و مدال‌های طلا، نقره و برنز در نظر گرفته بود، این مسابقات با حضور تعداد 70 کاراته‌کا به نمایندگی از 14 باشگاه کاراته قم در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد و هر شرکت کننده در یک رشته رقابت کرد.

رقابت در مسابقات مجازی کاراته بانوان قم در دو بخش غیر کنترلی و کنترلی با ارسال فیلم در منزل برگزار شد که خانم‌ها پاخره و علیایی در سبک‌های غیرکنترلی قضاوت کردند و همین مسوولیت را در رقابت کاراته‌کاهای سبک‌های کنترلی خانم‌ها اعتمادی، شریفی و مقیمی بر عهده داشتند.

در پایان رقابت‌‌های رده سنی خردسالان نیکا نیک‌پرور و حسنا جعفری به مربیگری خانم میرزا حسینی رتبه‌های برتر را کسب کردند اما در رده سنی خردسالان شاگردان خانم خدایی یعنی فاطمه فهیمی و فائزه فهیمی عنوان‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و نگار عربی‌گنجه شاگرد خانم میرزاحسین سوم شد.

رتبه نخست مسابقات رده سنی نوجوانان به فاطمه‌سادات کاظم‌پور شاگرد خانم میرزا حسینی رسید و زینب قراقیه به مربیگری خانم خدایی نایب‌قهرمان شد و فاطمه عالمی وحدت در جایگاه سوم ایستاد، ضمن اینکه هیات کاراته قم اعلام کرد علاوه بر بارگذاری فیلم نفرات اول بر روی کانال این هیات در فضای مجازی، به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا نفرات اول تا سوم این مسابقات در نخستین مسابقه رسمی هیات کاراته قم بعد از شکست کرونا حکم و مدال خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار