رییس سازمان صمت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به آغاز طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: مردم در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در این ایام نگران نباشند.
کد خبر: ۸۴۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 26 April 2020

امیرحسین نظری اظهار کرد: طرح ضیافت هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان در استان خوزستان آغاز می‌شود و بر اساس این طرح سازمان صمت خوزستان نسبت به تامین کالای اساسی موردنیاز مردم و بازرسی از توزیع آن‌ها اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه کالای اساسی در این طرح با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع می‌شود، افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته از ابتدای ماه مبارک رمضان این طرح در استان با هدف تامین کالای اساسی موردنیاز مردم و همچنین نظارت بر قیمت‌ها آغاز می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در قالب طرح ضیافت امسال تاکنون ۳ هزار و ۴۵ تن برنج و سه هزار و ۴۵ تن شکر وارد استان شده است و در صورت نیاز این میزان سهمیه استان افزایش پیدا خواهد کرد.

نظری عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار استان و سازمان صمت خوزستان اقدامات خوبی در بحث تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم در ماه رمضان انجام داده‌اند و مردم در خصوص تامین این نوع کالاها در این ایام نگران نباشند.

وی با بیان اینکه کالای اساسی تامین‌شده از سوی سازمان صمت به منظور دسترسی آسان مردم در اختیار شبکه‌های توزیع در سطح استان قرار داده خواهد شد، خاطرنشان‌کرد: این کالاها در انبارها و سردخانه‌های استان ذخیره شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نظری ادامه داد: با توجه به شرایط قیمت مرغ در بازار و میزان جوجه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در خصوص تامین مرغ نیز مشکلی وجود ندارد و مرغ به میزان کافی در استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار