اکبر رسولی در گفتگو باتابناک:
رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: باتوجه به حلول ماه مبارک رمضان قیمت تمامی اقلام مصرفی و الکل ضدعفونی کننده به منظور تنظیم بازار اعلام شد.
کد خبر: ۸۴۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 25 April 2020

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و لزوم اعلام قیمت اقلام مصرفی تنظیم بازار اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در این راستا به‌صورت هفتگی تعدادی از اقلام را تنظیم بازار و ضروری اعلام نموده در حال حاضر نیز با توجه به حلول ماه مبارک رمضان اقلامی مانند برنج، خرما و حبوبات ضروری محسوب شده و برای تنظیم بازار معرفی شده اند.

رییس اداره بازرسی سازمان صمت در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا همواره بازرسی از بازار لوازم بهداشتی امری ضروری است افزود: بازرسی بازار مصرف محصولات مقابله با ویروس کرونا شامل ژل، دستکش و ماسک همواره در حال انجام است.وموجودی اقلام بهداشتی در بازار در وضعیت مناسبی قرار دارد.

رسولی ضمن بیان اینکه برنج با ارز دولتی برای تنظیم بازار در حال پخش است تصریح کرد: قیمت مصوب برنج هندی کیلویی ۸ هزار تومان، خرمای مضافتی کیلویی ۲۲ هزار و خرمای کبکاب کیلویی ۱۸ هزار تومان، گوشت منجمد وارداتی ۴۲ هزار تومان و مرغ ۱۲ هزار تومان تعیین شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به قیمت مصوب اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در سامانه قیمت به تفکیک نشان‌های تجاری ابراز داشت: قیمت الکل نیم لیتری ۱۷ هزار تومان بوده که قیمت سایر اقلام بهداشتی با تبعیت از آن تعیین شده است؛ تمامی عرضه کنندگان موظف به رعایت این قیمت‌ها هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار