مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: سهم استان در مرحله اول کمک مومنانه حدود ۵۲ هزار بسته است که در پایان هفته جاری، ۱۵ هزار بسته به ارزش ۳۲۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 28 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،کامران هزارخانی امروز در جمع اصحاب رسانه درباره اجرای کلیات رزمایش «کمک‌ مومنانه» از سوی سپاه استان، گفت: پیرو صحبت‌های مقام معظم رهبری در نیمه شعبان که فرمودند «علاوه بر اینکه دولت و حاکمیت دارند یک سری اقدامات را انجام می‌دهند نیاز است که مردم در این رزمایش شرکت کنند»، سازمان بسیج مستضعفین بلافاصله یک ابلاغیه را به سراسر کشور ارسال کرد مبنی بر اینکه بسیج با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سایر دستگاه‌ها، 3.5 میلیون بسته معیشتی در قالب این رزمایش بین نیازمندان توزیع کند.

وی سهم استان کرمانشاه در مرحله اول را حدود 52 هزار بسته اعلام کرد و گفت: بر حسب وظیفه یک ستادی در سطح استان با محوریت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جانشینی سپاه تشکیل و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی، استان قدس رضوی و سایر دستگاه‌ها در این ستاد به عنوان اعضا سازماندهی شدند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: اقدامات با اعلام شماره حساب برای جمع‌آوری کمک خیرین و مردم نوعدوست، شروع شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول 15 هزار بسته معیشتی از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان تحویل داده شده که ان‌شاءالله در پایان هفته، روز پنجشنبه توسط بسیجیان، پایگاه‌های مقاومت بسیجی و گروهای جهادی در بین افرادی که واقعا نیازمند و آسیب‌دیده معیشتی در این بحران کرونا هستند توزیع می‌شود.

هزارخانی ارزش بسته‌ها را حدود 320 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مرحله دوم در شب میلاد امام حسن(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد اجرایی و گروه‌های بسیجی و خیرین ان‌شاءالله 28 هزار بسته توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم هم در پایان ماه مبارک رمضان در آستانه عید سعید فطر به اجرا در می‌آید، گفت: بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی با مراجعه در محلات با محوریت ائمه جمعه، خیرین و معتمدین هر شهرستان و هر روستا حدود 78 هزار خانوار با تحویل گرفتن کدملی، مشخصات، آدرس و شماره تلفن شناسایی شده که مجموعا حدود 280 هزار نفر از جمعیت استان را شامل می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: علاوه براین لیست، کمیته امداد و بهزیستی و دیگر اعضا لیست‌های را تهیه کرده که قصد داریم لیست واحدی را تشکیل دهیم که براساس آن توزیع صورت بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار