کد خبر: ۸۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 29 April 2020

 

اجرای طرح خدمت درب منزل توسط امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

تابناک/امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف عدم خروج غیرضروری از منزل و محل کار و جلوگیری از ازدحام جمعیت، طرحی با ‌عنوان "خدمت درب منزل" را ایجاد کرد.

باتوجه به الحاق ایران به کنوانسیون های 1949 ژنو و 1968 وین، اولین مجموعه امدادخودرویی کشور به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران درسال 1342 تأسیس شد.این فعالیت کانون جهانگردی در راستای کمک به توسعه و سهولت بیش از پیش گردشگری با خودرو و خدمات رسانی به جهانگردان و گردشگران، تا به امروز ادامه داشته است.

ارائه خدمات امدادی در کنار ترجمه و صدور اسناد بین المللی (گواهینامه بین المللی، دفترچه مالکیت، پلاک ترانزیت)، توسعه امورگردشگری و برگزاری انواع رالی تورهای اتومبیلرانی یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با به‌کارگیری بیش از 1600 گروه امدادی در قالب بیش از 1000  نمایندگی استانی، حدود 600  اکیپ قراردادی، افزون بر 50 پایگاه امداد جاده‌ای(کانکس) و بهره‌گیری از مرکز دیسپیچ کشوری باشماره تماس‌های 09629 و 0216423 و کد خدمات استانی 1423 نمایندگان استانی، با به‌روزترین سیستم های ارتباطی در حال ارائه خدمات به بیش از 43  هزار عضو (که در سال 99  با افزایش 100 درصدی  روبه‌رو خواهد بود)،   15 شرکت خودروساز و واردکننده خودرو و چندین شرکت بیمه ای و ... در کل کشور است.

در روزهای گسترش ویروس کرونا و باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشورمان، امداد خودرو کانون با دستور مدیرعامل محترم کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به منظور فراهم آوردن رفاه حال هموطنان عزیز و بهره مندی بی وقفه آنان از خدمات امدادی خودرو و با هدف ایجاد سهولت تردد، عدم خروج غیرضروری از منزل و محل کار  و جلوگیری از ازدحام جمعیت، طرحی با ‌عنوان "خدمت درب منزل" را ایجاد کرد که شامل موارد زیر می شود:

-ارائه خدمات امداد خودرویی (حمل و جابجایی، تعویض باطری، تعویض لاستیک زاپاس، سوخت رسانی و بازدید سیستم برق و ...)

- اختصاص تخفیفات ویژه به پرسنل خدوم کادر درمانی درگیر با کرونا در راستای تکریم و ارج نهادن به خدمات جهادگران عرصه سلامت از بالاترین تا پایین ترین سطوح خدمت رسانی در اکثر استان‌ها به‌ویژه استان‌های درگیرتر مانند تهران،گیلان، قم و ..  

همکاران امداد خودرو کانون در ایام نوروز 99 علی رغم کمک به کاهش تردد و سفرهای نوروزی به دلیل پاندمی کرونا، با ارائه  بیش از 100 نوع خدمت امدادی روزانه در سراسرکشور خدمت گذار مردم عزیز بوده و همواره در شرایط فعلی به این امر مهم اهتمام می‌ورزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار