کد خبر: ۸۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 28 August 2015

رشت - ایرنا - با حضور فرماندار ، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و در چهارمین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی در کلاچای شهرستان رودسر به بهره برداری رسید.
[افتتاح چند پروژه عمرانی در کلاچای رودسر به مناسبت هفته دولت]

شهردار کلاچای روز پنجشنبه در مراسم افتتاح نمادین پروژه آسفالت کوگاه نوده و نیز لوله گذاری خیابان نوده گفت : در هفته دولت 12 پروژه توسعه عمران شهری با حجم سرمایه گذاری 11 میلیارد و 390 میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین بائوج لاهوتی مساحت پروژه آسفالت کوگاه نوده را دو هزار متر مربع و لوله گذاری خیابان نوده را 300 متر مربع ذکر کرد و افزود : برای انجام این دو پروژه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری سرمایه گذاری شده است.
وی در ادامه اجرای پروژه لوله گذاری خیابان نوده را یکی از الزامات و از دغدغه های مهم شهروندان و ساکنین منطقه برشمرد و اظهار کرد : با تحقق این طرح اقدام موثر و سازنده یی برای رفع بحران آبگرفتگی در منطقه در قالب طرح هدایت آبهای سطحی صورت گرفته است.

******
هفت پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری واجارگاه به بهره برداری رسید.
شهردار واجارگاه در مراسم افتتاح پروژه فرش موزائیک بلوار ارغوان این شهر میزان سرمایه گذاری برای انجام این طرحها را سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.
محمد پور حسین مساحت اجرای پروژه فرش موزائیک بلوار ارغوان به طرف ساحل دریای این شهر را دو هزار و 500 متر مربع ذکر کرد.
وی از دیگر طرحهای افتتاحی را آسفالت معابر شهری ، تعریض چهار دهنه پل و اصلاح هندسی ورودی و خروجی شهر برشمرد.

******
بهره برداری شش طرح کشاورزی
مدیر جهاد کشاورزی در جریان افتتاح دیواره حفاظتی ایستگاه پمپاژ نوده کلاچای گفت : برای انجام این شش پروژه که شامل تسطیح اراضی زمینهای شالیزاری و تامین آب کشاورزی بوده بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
به گفته احسان اله مشتاق ، تنها برای اجرای پروژه دیواره حفاظتی ایستگاه پمپاژ نوده یک میلیارد و 600 میلیون ریال سرمایه گذاری و 130 خانوار کشاورز از این مزایا بهره مند شده اند.

*****
افتتاح چهار پروژه برق رسانی در کلاچای
رییس اداره برق کلاچای این طرحها را شامل نصب یک دستگاه ترانس 400 کیلو ولت آمپر و احداث 165 متر شبکه فشار ضعیف زمینی جهت تامین برق مجتمع های مسکونی مسکن مهر 94 واحدی کلاچای اعلام کرد.
اسماعیل علیپور از دیگر طرحهای افتتاحی را احداث 181 متر شبکه فشار ضعیف هوایی دو مداره با کابل خود نگهدار جهت تامین برق مجتمع های مسکونی مسکن مهر 94 واحدی کلاچای و نصب چهار دستگاه تابلوی کنتوری به همراه واگذاری انشعابات ذکر کرد.
وی تصریح کرد : برای اجرای این طرحها که 100 خانوار از مزایای آن بهره مند شده اند یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت برق سرمایه گذاری شده است.

*****
بهره برداری سه واحد مسکن مددجویی بهزیستی
رییس اداره بهزیستی رودسر در مراسم افتتاح نمادین یک واحد مسکن مددجویی در روستای سلاکجان کلاچای گفت : برای ساخت این واحدها که در روستاههای سلاکجان کلاچای ، قاسم آباد علیا چابکسر و چینی جان بخش مرکزی رودسر ساخته شده اند و به مددجویان واگذار می شود یک میلیارد ریال هزینه شده است.
مهدی قنبری زیر بنای این واحدها را بین 50 تا 70متر مربع اعلام کرد.

*****
بهره برداری از یک طرح هادی روستایی
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر در مراسم بهره برداری از این طرح در روستای تازه آباد کلاچای طول اجرای این پروژه را 200 متر و در قالب زیر سازی و آسفالت اعلام کرد.
صادق اکبری گفت : برای انجام این پروژه که 40 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند 800 میلیون ریال اعتبار از محل تبصره 22سرمایه گذاری شده است.

*****
بهره برداری از یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاچای در مراسم افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در روستای گزافرود گفت : برای ساخت این واحد مسکونی که حدود 46 متر مربع زیر بنا دارد 350 میلیون ریال هزینه شده است.
حسین رمضانی اعتبار ساخت این واحد مددجویی را از محل تسهیلات مقاوم سازی ، اعتبارات کمیته امداد و آورده مددجو اعلام کرد.

*****
بهره برداری از یک واحد آموزشی
رییس اداره آموزش و پرورش کلاچای گفت : برای ساخت این واحد آموزشی شش کلاسه دبستان استثنایی مزین به نام شهید حسن امیربنده ای در روستای نعمت سرا شش میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سرمایه گذاری شده است.
به گفته مسیح اله سجیرانی ، این پروژه در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع و با زیر بنای 570 متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است.
وی اضافه کرد : زمین ساخت این پروژه از سوی فرهنگی خیر منطقه حاج محمود امیربنده ای تامین شده است.

*****
در چهارمین روز از هفته دولت خط تولید انبوه چای سبز با ظرفیت تولید 10 تن برگ سبز در روز و با اعتبار پنج میلیارد ریال در یکی از کارخانجات چایسازی بخش کلاچای در روستای سیاهلات به بهره برداری رسید.
کلاچای از توابع شهرستان رودسر حدود 40 هزار نفر جمعیت و در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار