در نشست ویدیو کنفرانس مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با رییس سازمان مدیریت بحران کشور مطرح شد:
کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانس با اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: برخی از استان ها کثیرالبحران هستند و ساختار، شرایط اقلیمی، منابع آنها، جمعیت، پهنه جغرافیایی به گونه‌ای است که می‌طلبد تشکیلات قوی داشته باشند تا بتواند در مواقع حساس در ساختار حاکمیتی مدیریت کنند.
کد خبر: ۸۴۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 30 April 2020

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانس  با اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت:  برخی از  استان ها کثیرالبحران  هستند و  ساختار، شرایط اقلیمی، منابع آنها، جمعیت، پهنه جغرافیایی  به گونه‌ای است که می‌طلبد تشکیلات قوی داشته باشند تا  بتواند در مواقع حساس در ساختار حاکمیتی مدیریت کنند. 
 
به گزارش"تابناک" وی بیان کرد: نکته مهم دیگر در خصوص انسجام در مدیریت بحران یکدست بودن کلیه مدیران بحران سطح کشور تا از این طریق بتوانند به جایگاه اصلی خود برسند.
 
وی با تشریح وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد:  با شروع شیوع این ویروس پشتیبانی ستاد مدیریت بیماری با دستور استاندار به اداره کل مدیریت بحران استان واگذار شد که تاکنون نقش فعالی نیز ایفا کرده است در این رابطه بیش از یکصد هزار و ۶۰ هزار  ماسک در میان دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان و همچنین دستگاه های خدمات رسان توزیع شد.
 
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: از سوی دیگر نیز تهییه آب ژاوال و ملزومات بهداشتی و همچنین تهییه گان محافظتی برای کادر درمان و نیروهای جهادی از دیگر فعالیت های اداره کل مدیریت بحران استان بوده است.
 
وی ادامه داد: شمار مبتلایان  کرونا ویروس در خوزستان  تاکنون  به 2هزار و598 نفر رسید،  که بیشترین مبتلایان در اهواز و کمترین در شهرستان اندیکا بوده است، تعداد یک هزار و 999 نفر بهبود یافته، 390 نفر بستری و 209 نفر از همشهریان در این راه جان خود را از دست دادند .

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار