در 40 روز ابتدایی سال
از ابتدای فروردین تا دهم اردیبهشت ماه امسال بیش از 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد .
کد خبر: ۸۴۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 30 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در ارومیه این خبر را اعلام کرد و افزود؛ در 40 روز ابتدایی سال 99 با تلاش ماموران یگان های مختلف انتظامی استان، افزون بر 950 کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش از قاچاقچیان کشف شده است که این میزان در مقایسه با کشفیات مدت مشابه پارسال نزدیک به 50 درصد بیشتر است.
سردار خرم نیا افزود؛ از این میزان 424 کیلوگرم هروئین عمدتا به مقصد ترکیه در حال قاچاق بود که با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر و پست های بازرسی استان، اقدام قاچاقچیان با شکست مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد، در این مدت نزدیک به 10 نفر از سرباندها، حاملین و نگهدارندگان مواد مخدر دستگیر شدند و از آنها مقادیری سلاح، مهمات و خودروی خارجی نیز کشف شده است که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین افزود؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانها ورود مواد در ابتدای سال محدود شده بود ولی با توجه به رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع ماموران انتظامی استان این مواد کشف شد و براساس برآوردهای اولیه ارزش این کشفیات بیش از 340 میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار