غلامرضا شریعتی در بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرا شهرداری اهواز گفت: شهرداری اهواز پروژه های بزرگ زیرساختی را مدیریت می کند، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و پروژه‌های زیباسازی در اهواز در حال اجرا و پروژه ساحلی نیز با جدیت در حال انجام است
کد خبر: ۸۴۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 01 May 2020

صبح امروز (۱۱ اردیبهشت) استاندار خوزستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به همراه شهردار اهواز و برخی مدیران شهرداری از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهر اهواز اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا از قبل پروژه‌های بزرگی در خوزستان اجرا کرده بود اما برخلاف سایر کلانشهرها، در مدیریت شهری اهواز نقشی نداشت که با همت اعضای شورا و شهردار اهواز این قرارگاه در این زمینه ورود کرده و در حال اجرای پروژه‌های بزرگی در سطح شهر اهواز است.

استاندار خوزستان گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا کارگاه بزرگی شکل داده که نوید سرعت و کیفیت‌بخشی به کار را می‌دهد. جلساتی نیز در این زمینه تشکیل خواهد شد و معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان مسئول تسهیل این امور است. در هفته آینده نیز برای بررسی مشکلات شهرداری اهواز با دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف و برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف، جلسه‌ای برگزار می‌شود تا مشکلات به حداقل برسد.

شریعتی تصریح کرد: پیمانکاران بزرگی در اهواز به کارگیری شده‌اند و سرعت تجهیز کارگاه‌ها و شروع پروژه‌ها نیز خوب است و امیدواریم کارهایی که سال‌ها در اهواز باقی مانده بود، در این دوره به انجام برسد. البته پیش از این نیز زحمت‌هایی برای اجرای این پروژه‌ها کشیده شده بود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌ها در مسیرهایی که نقش کمربندی اهواز را دارند و مناطقی را از بن‌بست خارج می‌کنند، ارزش منطقه‌بندی را بالا می‌برد و با اجرای این پروژه‌ها به سمت عدالت در سطح شهر پیش می‌رویم. این پروژه‌ها در مناطق کمربندی، تاثیرگذاری و اثربخشی سازه‌هایی که بر روی رودخانه احداث شده‌اند را نیز افزایش می‌دهند.

استاندار خوزستان گفت: احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و پروژه‌های زیباسازی در اهواز در حال انجام هستند و پروژه ساحلی نیز با جدیت در حال انجام است.

شریعتی بیان کرد: امیدوارم همه دستگاه‌های شهرستانی کمک کند تا سرعت‌بخشی و کیفیت‌بخشی پروژه‌ها افزایش یابد تا شرایط زندگی در اهواز تسهیل شود و اهواز را به سمت مدرن شدن و توسعه‌یافتگی پیش ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار