وضعیت نماینده فوتسال استان قم برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حتی پس از جلسه بررسی این موضوع در اداره کل ورزش و جوانان همچنان مبهم است.
کد خبر: ۸۴۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۶ 03 May 2020

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با رتبه هفتمی تیم محمد سیمای قم در مرحله گروهی و راهیابی این تیم به مرحله پلی‌آف همراه بود، نماینده قم نتوانست از این مرحله عبور کند زیرا در دو بازی رفت و برگشت به تیم گیتی‌پسند اصفهان باخت.

این تیم در فصلی که سه سرمربی به نام‌های سیدمهدی غیاثی، محسن حسن‌زاده و سیدوحید غیاثی روی نیمکت خود داشت، باز هم اسیر حواشی ناشی از مشکلات مالی و البته ضعف مدیریت در برخی از مقاطع لیگ شد و نتوانست قمی‌ها را به آرزوی 21 ساله خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران برساند.

هر چند به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر هنوز رسما تمام نشده زیرا فینال این مسابقات بین تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان باقی مانده و قهرمان لیگ 21 و نماینده ایران در جام باشگاه‌های 2020 آسیا مشخص نیست، اما بسیاری از تیم‌ها از هم اکنون در تدارک برنامه‌ریزی برای لیگ 22 در سال 1399 هستند.

مخالفت با فروش امتیاز نماینده فوتسال قم

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به احتمال فراوان مطابق معمول هر سال باید از نیمه‌های فصل تابستان آغاز شود، اما در این شرایطی هنوز وضعیت نماینده فوتسال استان قم برای حضور در این مسابقات نامشخص است و خبرهای خوبی از این تیم به گوش نمی‌رسد.

محمد سیما که دو فصل متوالی نماینده قم در لیگ برتر سال‌های 1397 و 1398 بود، با کلّی مشکلات مالی در حال حاضر بدهی‌های زیادی به بازیکنان و کادر فنی خود دارد و مدیرعامل آن یعنی رسول قلی‌زاده بارها از تصمیم برای فروش امتیاز این تیم به خارج از قم برای پرداخت بدهی‌ها خبر داده است.

این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسما مخالفت خود را با فروش امتیاز تیم محمد سیما به خارج از استان قم مخالفت کرده و با این اوضاع است که وضعیت نماینده فوتسال قم برای حضور در بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران همچنان در ابهام قرار دارد.

جلسه بی‌نتیجه در اداره کل ورزش و جوانان قم

آخرین خبرها حاکی از این است که کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم، رسول قلی‌زاده مدیرعامل تیم محمد سیما و علی مسعودی سرپرست این تیم با حضور در اداره کل ورزش و جوانان جلسه‌ای را در خصوص آخرین وضعیت نماینده فوتسال قم با مدیر کل ورزش و جوانان برگزار کرده‌اند.

هر چند از جزئیات دقیق این جلسه تاکنون خبری منتشر نشده، اما شنیده‌ شده اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرده در این خصوص هیچ کمکی نمی‌تواند انجام دهد و این جلسه بدون نتیجه به پایان رسیده است.

تناقض در صحبت‌های مدیرعامل و سرپرست محمدسیما

تقریبا همزمان با این جلسه بود که علی مسعودی سرپرست تیم محمد سیما در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پستی را منتشر و در آن ابتدا خطاب به تماشاگران و طرفداران فوتسال در قم عنوان کرد: شماها همیشه روی سکو بودید و از تیم‌های شهر در هر شرایطی حمایت کردید، ما با شما خوشبختیم و به شما افتخار می‌کنیم.

مسعودی اضافه کرد: مهم این است که قم همیشه سربلند باشد، امسال خوشحال‌تان می‌کنیم، قول می‌دهم!

اما در سوی دیگر رسول‌قلی زاده مدیرعامل نماینده فوتسال قم بعد از پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال که به هفتمی محمد سیما در جدول و حذف این تیم از مرحله پلی‌آف بازی‌ها انجامید، بارها از وضعیت مالی باشگاه و بدهی‌های میلیونی تیم محمد سیما صحبت کرده و و از مسئولان قم انتظار حمایت دارد!

سردرگمی هواداران فوتسال در قم

در این بین هواداران فوتسال و علاقمندان پرتعداد این رشته از اظهار نظرهای متناقض مسوولان رده‌ بالای تیم محمد سیمای قم، دچار سردرگمی شده‌اند و سئوال همواره بدون پاسخ در ذهن آنها این است که آیا قم در بیست و دومین دوره لیگ برتر در سال 99 تیمی در لیگ برتر دارد یا خیر؟

در این شرایط مدیرعامل محمد سیما بارها از فروش امتیاز این تیم برای جبران بدهی‌ها صحبت کرده که تحقق این مهم به معنی پایان حضور تیمی به نام محمد سیما در لیگ برتر فوتسال است، اما سرپرست این تیم در فضای مجازی به قمی‌ها قول یک اتفاق خوشحال کننده را می‌دهد و بدین‌ترتیب فروش امتیاز یا عدم حضور نماینده قم در لیگ برتر را رد می‌کند.

لازم به ذکر است در 21 دوره‌ای که از تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران سپری شده، قم همواره پای ثابت حضور در لیگ برتر بوده و نمایندگان خود را با نام‌های مختلفی به مصاف رقبا فرستاده که از مهمترین نتیجه آن سه مقام نایب‌قهرمانی (2 نایب‌قهرمانی ارم‌کیش قم در سال‌های 1384 و 1387 و نایب قهرمانی صبای قم در سال 1391) بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار