باپیگیری تابناک و ورود دستگاه قضایی محقق شد؛
سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس بیان داشت : باتوجه به اینکه شرکت دوم مناقصه  بومی است جایگزین خواهد شد وبا رایزنی که صورت گرفته است هیچ یک از نیروهای بومی شاغل در پتروشیمی اخراج نخواهد شد
کد خبر: ۸۴۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 03 May 2020

تابناک ایلام::روزگذشته مطلبی با عنوان" زنگ خطر تدریجی اخراج 40نیروی بومی دریکی از شرکت های دهلران به صدا در آمد / مسئولان ورود کنند، از سوی این رسانه مطرح که پس از انتشار ،مورد توجه مسئولین قضایی شهرستان دهلران  قرار گرفت.

سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس گفت : با پیگیری های که ازطریق دفتر مرکزی شرکت اویک صورت گرفت ،پیمانکار بومی جایگزین پیمانکار غیر بومی شد.

عین الله نیازی فردر گقتگو با تابناک بیان داشت : باتوجه به اینکه برگزاری مناقصات دارای قوانین ومقررات خاص خود می باشد در این راستا دستگاه قضا برابر وظیفه ذاتی خود به موضوع پیمانکاری شرکت اویک که در پتروشیمی دهلران مشغول است ورود کرد.

 وی بیان داشت : در این مناقصه ، یک شرکت غیر بومی ودو شرکت بومی شرکت کردند ولی شرکت غیر بومی در مناقصه نفر اول می شود ،اما از آنجایی که برابر قانون اولویت با شرکت های بومی است، شرکت اویک با پذیرفتن وتمکین به  قانون، پیمانکار غیر بومی را برکنار کرد.

سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس بیان داشت : باتوجه به اینکه شرکت ردیف دوم بومی است، جایگزین شرکت غیربومی  خواهد شد وبا رایزنی که صورت گرفته ،هیچ یک از نیروهای بومی شاغل در پتروشیمی اخراج نخواهد شد.

 نیازی فر عنوان کرد : باتوجه به اینکه بدنبال ابن وضعیت ،تعدادی از نیروهای بومی از کار اخراج شده اند، طی روزهای آینده دوباره در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

 سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس بیان داشت : همه شرکت های شاغل در منطقه باید برای جذب نیرو ،افراد بومی را در اولویت  قرار دهند واگر در مواردی مشاهده شود نیروهای غیر بومی  بکارگیری شده است ،برابر قانون  ورود خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار