مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران از اتمام بررسی صلاحیت عمومی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸ خبر داد و گفت که صلاحیت حدود 95 درصد از افراد پذیرفته شده تایید شد که برای طی دوره آنموزشی به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۴۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 04 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، حسین کمالی گفت: در این دوره ۳۰۶ نفر پذیرفته شده مرحله تخصصی به هسته گزینش معرفی شدند که با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از حداکثر امکانات فرآیند بررسی صلاحیت‌ عمومی این افراد به انجام رسید.

وی با بیان اینکه در پایان مرحله بدوی بررسی صلاحیت‌ها ۲۹۹ نفر واجد شرایط لازم و هفت نفر فاقد شرایط لازم تشخیص داده شدند، افزود: طبق بخشنامه هیات محترم مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش فرآیند بررسی تقاضای تجدیدنظر افراد فاقد شرایط لازم، در دستور کار هسته قرار دارد که پس از حصول نتیجه به مرجع مربوطه اعلام خواهد شد.

کمالی با اشاره به جایگاه والای معلم به عنوان یک الگو برای دانش‌آموزان، تصریح کرد: انتظار می‌رود پذیرفته شدگانی که صلاحیت عمومی آنان مورد تأیید قرار گرفته و برای طی دوره آموزشی به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند، در زمان طی دوره‌های آموزشی با حفظ شئونات معلمی، اهتمام لازم را در رعایت حدود ضوابط و انتظارات تصریح شده در قانون گزینش خصوصاً در ابعاد اعتقادی، اخلاقی و سیاسی داشته باشند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: با توجه به قانون گزینش و آئین نامه اجرائی آن، یکی از مراحل بررسی صلاحیت افراد در زمان جذب در دستگاه، اخذ مصاحبه‌ی گزینشی است که به علت شیوع ویروس کرونا و احتمال ایجاد مخاطرات برای داوطلبان در این مرحله از این مسأله صرف نظر گردید و به زمان دیگری موکول شد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با هماهنگی‌های به عمل آمده با پردیس برگزارکننده دوره آموزشی استخدام پیمانی در مازندران، مصاحبه‌ی گزینشی این افراد در زمان برگزاری دوره‌ها و در همان مکان بطور تدریجی انجام شود تا فرآیند بررسی صلاحیت گزینشی این عزیزان کامل گردد، که این موضوع به طریق مقتضی به اطلاع این افراد خواهد رسید.

آموزش و پرورش مازندران حدود ۳۶ هزار نیروی انسانی در اختیار دارد که از این تعداد ۲۴ هزار نفر معلم و باقی کادر اداری هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار