فرمانده سپاه ناحیه مهران از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در سطح شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 06 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ پاسدار "فرهاد امینی" گفت: سپاه پاسداران در راستای فرامین مقام معظم رهبری و عمل به فرمایش ایشان در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال در سطح شهر مهران(مرکزی،صالح آباد، روستاهای چالاب و چنگوله) توزیع شد این بسته معیشتی شامل هفت قلم کالای اساسی است.

امینی افزود: هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح جامعه ترویج فرهنگ ایثار و انفاق در ماه مبارک رمضان است که با این حرکت جهادی ریشه همدلی و همدردی در بین مردم بیشتر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: هزینه تهیه این بسته ها با جمع آوری کمک های نقدی توسط پایگاههای مقاومت با بکارگیری گروه های جهادی بسیج صورت گرفته است که توزیع این سبدها باز توسط همین گروه های جهادی در شب با رعایت کرامت انسانی افراد آسیب پذیر از ویروس کرونا انجام گرفته است.

امینی تصریح کرد: ما امیدواریم به لطف خداوند و کمک مسولین، پایگاههای مقاومت،هیئت های مذهبی بتوانیم سبد معیشتی بیشتری را توزیع کنیم که البته این امر منوط به جذب ۳۶ میلیون تومان است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار