مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبرداد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از توزیع ۳۶۰ حلقه لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندرامام خمینی(ره) از اول اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 06 May 2020

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: از دو هفته گذشته کار توزیع لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) آغاز و در این زمینه نسبت به توزیع لاستیک اقدام شده است.

وی با بیان اینکه با آغاز اجرای این طرح تاکنون ۳۶۰ حلقه لاستیک میان رانندگان توزیع شده است، افزود: رانندگان کامیونی که خودروی آن‌ها دارای ۳ فقره بارنامه حمل کالاهای اساسی و ۳ هزار کیلومتر کارکرد از مبدأ بندرامام خمینی(ره) باشد، می‌توانند با مراجعه به پایانه بار و در دست داشتن کارت هوشمند، کارت ماشین و کپی برگ سبز خودرو نسبت به دریافت لاستیک تشویقی اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: شرایط دریافت لاستیک تشویقی این رانندگان به صورت سیستمی بررسی و در صورت داشتن شرایط، حواله را دریافت خواهند کرد.

بهرامی‌نیا خاطرنشان‌کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۸۰ تن کالای اساسی توسط ۵۷ هزار و ۱۵۴ دستگاه کامیون به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار