استاندار خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۲۴ واحد ویژه فرهنگیان به آموزش و پرورش خوزستان اختصاص داده شده است، گفت: امیدواریم که با آغاز عملیات احداث مسکن برای فرهنگیان در استان بتوانیم دغدغه ذهنی معیشتی این قشر را در حد توان به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۸۴۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 06 May 2020

غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستانی با دستور معاون اول رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که عملیات اجرایی ساخت مسکن را برای فرهنگیان عزیز در قالب طرح "اقدام ملی" آغاز کنیم. در استان خوزستان ۲ هزار و ۷۲۴ واحد سهمیه داده شده است که هم در شهرهای جدید و هم در شهرهای موجود استان است. در استان خوزستان ۲۰ شهر درگیر این کار است که قسمت قابل ملاحظه‌ای از آن در شهر اهواز و مابقی در سایر شهرها است.

وی افزود: سهمی که به آموزش و پرورش خوزستان اختصاص داده شد، تاکنون ۲ هزار و ۷۲۴ واحد است اما سرجمع طرح‌های اقدام ملی که تا الان تعیین تکلیف شده و بنا است که شروع شود، بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ واحد است. امیدواریم که با آغاز عملیات احداث مسکن برای فرهنگیان در استان بتوانیم دغدغه ذهنی معیشتی این قشر را در حد توان به حداقل برسانیم و شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم تا کامل‌تر به کلاس درس و دانش‌آموزان بپردازند.

استاندار خوزستان ادامه داد: ما آمادگی افزایش این ظرفیت را داریم و کسانی که انبوه‌ساز هستند و واحدهای نیمه کاره دارند، اگر علاقه‌مند هستند، ما آمادگی داریم که برای تکمیل و واگذاری آن‌ها به کسانی‌که متقاضی هستند، کمک کنیم.

شریعتی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در شهرهای مختلف این کار را در حدود ۱۸ ماه تا دو سال به انجام برسانیم و شرایط را برای فرهنگیان مساعدتر کنیم، گفت: در عین حال تاکید ما بر این است که در حد توان این را گسترده‌تر کنیم تا چتر پوششی ما، آموزش و پرورشی‌های بیشتری را در بر گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: ۶ هزار پرسنل آموزش و پرورش در این طرح ثبت‌نام کردند، پالایش شدند و ان‌شاءالله واحدها با اولویت به آن‌ها اختصاص داده خواهد شد و برای سایرین نیز به محض اینکه سهمیه گسترش یافت، اعلام می‌کنیم و واحدها به افراد پالایش شده و متقاضی اختصاص داده خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار