کد خبر: ۸۴۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 06 May 2020

سمن‌های آستارا ۴۰۰ بسته‌غذایی به نیازمندان توزیع کردند

تابناک/- رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از توزیع ۴۰۰ بسته‌غذایی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، به مناسبت ماه رمضان و با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد.

وحید خاصی پور روز سه شنبه در جریان آماده سازی بسته های غذایی در اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون ریال و حاوی روغن، ماکارونی، رب گوجه، برنج، چای، قند، حبوبات و یک پرس غذای گرم است.

وی اظهار کرد: کمیته امداد و تعدادی از باشگاه های ورزشی نیز در طرح همت جوانانه اداره ورزش و جوانان آستارا مشارکت می کنند و کمک ها تا پایان رمضان با اولویت زنان سرپرست خانوار، اقشار کم درآمد و آسیب دیده از بیماری کرونا و حاشیه نشینان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از خیران خواست، کمک های نقدی را به شماره حساب  ۰۱۱۱۴۶۲۶۱۳۰۰۳  به نام سازمان مردم نهاد بانوان خلاق واریز کنند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه ، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار